Saremmmmmm 8 aylık bebeğim var daha geçen ay adet oldum 20 gün önce eşimle bi iilişkimiz oldu o kadar korkuyorum ki hamilemiyim diye bebegim çok küçük napıcam bilmiyorum eşim prezervatif kabul etmiyor o kabul etmiyor diye bende yanına bile yaklaşmıyordum ama işte olanlar oldu feri çekilme oldu ama çık korkuyorum adet mi olucam bilmiyorum kasıklarım ağrıyor vajinada yanma hissi felan var inşallah enfeksiyon vardır en ağırından kasıklarımda ağrı felan var geçen ay 23 ünde adet olmuştum ilk sene adet düzensiz olur diye biliyorum kızlar neolur dua edin hamile olmayım test yapmaya korkuyorum bebegim öyle huysuz bi bebekki geçeleri bile uyuyormuyum bilmiyorum h
Dilruba_1 Saremmmmmm 8 aydır hiç yanına yaklaşmadınız mı yani prezervatif kabul etmediği için? Neden kabul etmiyor ki
Saremmmmmm Zeynepefem eşimin yüzünü bile görmek istemiyorum emziriyorum diye ilaç da almadım keşke alsaymışım keşke 8 saat bebeggm. Biraz perişan olsaydı çok korkuyorum
Zeynepefem Saremmmmmm keşke alsaydınız o zaman bebeğe sagilmış süt yada mama verirdiniz sorun olmazdı simdi bi kardeşi olursa daha çok perişan olacak malesef
Saremmmmmm Deletedmom_58 inşallah canım ALLAH rızası için dua edin rabbim bebeğimin yüzüne baksın koşarak gidip spiral taktırıcam
Adamelis12 Saremmmmmm hap kullanın, spiral taktirin, igne olun. Yani bu işler erkeğe birakilcak işler değil. O çocuk kolay olmuyor, kolay bakılmıyor bunu ogrenmis olmanız gerek. Eşinize güvenip hareket etmeyin tavrinizi net koyun.
Saremmmmmm Adamelis12 zaten kiloluyum ilaç hap cerazette felan kilo aldırıyor hormon bebeğede geçer diye kullanmadım keşke kullansaymışım offf offf resmin ALLAH canımı alıyo gibi test yapmayada korkuyorum spiral taktırmak içinde adeti bekledim geçen ay da bende bebeğimde çok hastaydık gidemedim hastaneye keşke gitseymişim keyke
Dilruba_1 Saremmmmmm eşin çocuk düşünüyor mu dikkat etmediğine göre farketmiyor ona sanırım Ama kullanmıyorsa eninde sonunda yine bebek olacaktır hiç dikkat etmiyor dediğine göre
Adamelis12 Saremmmmmm cerazette kullanabilirsiniz hiç bir sakincasi yok emzirirken ignede olabilirsiniz. 3 aylık. Spiral içinde adeti beklemeye gerek yok 🙄
Selin1234 Saremmmmmm adeti beklemeniz gerken yoktu aslında gidip bir kan tahlili verirdiniz emin olurlardı o şekilde yaparlardı
Adamelis12 Yusufhamza71 fiyat hakkında bilgim yok. Sağlık ocağından ya da kendi doğum uzmaninizdan sizin için en sağlıklı yöntemi öğrenip o şekilde korunun mutlaka
tazebiirannee Saremmmmmm adet düzensizliği çok normal bende daha bebeğim 8 aylık olduğunda kasımın ilk haftası olmuş 2.adetimi daha dün oldum korkman normal bende korunmamıza rağmen tedirginim ama hep geri çekilme yaparsanız bi yerde kaçabilir o yüzden sen önlem al bence
Selin1234 Saremmmmmm bende ilk aletimi 8 aylık ken kızım oldum bir sonraki ay 15 gün sonra oldum ama benin durumum farklı hamilelik şüphem yoktu keşke spiral filan taktirsaydiniz