Dgnbsr Bekarken ve sonra evlenince sürekli kullandıgım bi ilaçtı ama emzirme döneminde kullanmadm hiç . Bazen kabarıyo ellerim kaşıntı felan ama yinede bilmiyorum geçenlerdr eşim alerji oldu ilaç aldı sormuştu benim için uyku yaptıgı için sütten de geçiyo zaten kullanmasın demişti ama Markası başkaydı tabi yinede emin olamadım prospektüsünde ne yazıyor acaba?