Selam kızlar kızım dünden beri azar azar her yediğini çok sıvı olmıcak şekilde bazen parmak ucu kadar kirletiyor bezini ama yemek yemesi sıvı alımı normal yani her gün verdiğimden daha fazla sıvı veriyorum ona eğer beslenemezsse götürürüm doktora da şimdilik gerek duymuyorum sizce ne yapmalıyım