Hayırlı sabahlar herkese. Bebeğim 1 yaşında ve nerdeyse doğdu doğalı her gün sabahlıyoruz şimdi de daha yeni uykuya daldı bende yeni yatıcam bu şekilde yatıp akşamüzeri 3te kalkıyoruz. Erken uyandırıp güne başlatmayı da çok kez denedim ama yine gece uyumadı. Gündüz uykusunu verimli aldığı zaman da aynı şekilde ve uyumasa da aynı şekilde yani başka bir önerisi olan var mı gerçekten artık gündüzü yaşamıyorum çok yoruldum bu durumdan. Normalde de kendim erken kalkan biri değilimdir ama en azından güne en geç 10da başlamış olsak istiyorum. Sabah 9da kalksa mesela. Nasıl yapacağım ne kadar sürede bu düzen oturur nasıl bi yol izlemeliyim bana yardımcı olur musunuzz bizim gibi olupta sonradan düzen oturtan varsa tecrübelerinize ihtiyacım var. Bu arada bebeğim emerek uyuyor maalesef sadece