Aselin_annesii Kızlar eşim asker olduğu için tek başıma kalıcam kendi evime geçince şuan annemleyim bebeğimi yıkamakta zorluk yok ama tek başıma kalınca nasıl yapcam cok korkuyorum yaa bebeğim 3 ay 27 günlük siz nasıl yapıyorsunuz taktik verir misiniz
la_leomer Aselin_annesii şuan iyi zamanların buyutukce yikanmazsi daha zor oluyor biz şuan 5 ay 20 gunluguz duş zamanı petekleri açıyorum ev iyice ısınıyor o sıra giydircegim bütün kıyafetleri hazırlıyorum duş zamanı ilkte küvete biraz su koyup alışmasını bekliyorum o sıra bizim yüzümüze öyle bı bakiyorki ben nerdeyim der gibi sonra tam duşa baslayinca oda başlıyor çırpınıp suyla oynuyor 😅 benle eşim ıp ıslak oluyoruz 😅😅😅🥰 etrafa su döküyor arada kendim yıkıyorum en fazla 5 dk bile sürmüyor tek olunca sol kolumla kavriyorum vücudunu hemen kopukleyip su döküp çıkıyoruz aşırı derece çırpındığı için tek biraz zor oluyor file kullanabilirsin ama oda belli bı sure dönüp oynamasi var oda pek fayda etmiyor belli bı süre
Kuzeymomss Aselin_annesii yaa hiç korkmayın hiç birşey yok çünkü. Kafasını tutup iki serçe parmağınız ile hafif kulağını kapatın ondan sonra korkmayın. Arkası içinde direk çeviriyordum zaten genelde bebeler yüz üstü yatmayı sever. Ne kadar doğru bilmiyorum yengeme doktor, pamuğa biraz yağ damlatıp kulağına koy öyle su kaç demiş. Ama buna bile gerek yok bence bebek ne kadar kirlenebilir ki. Ama çok rahat yıkarsınız bence. Oğlum şuan 8 aylık geçen yıkadım artık yatmak istemediğini belli etti oturarak yıkıyorum😂 vallahi direk anam babam usulü kafasından aşağıya suyu döküyorum çokta seviyor😂 alışırsınız yani
muhendisanne1 Aselin_annesii 4 aylık olmuş artık annesi küvet vs zorlar seni , banyoda tabureye oturun direk kucağınıza alın sabunlayın durulayın bitti havlu da hazır olsun duşakabine en yakın yere ,. Oldu bitti işte ben hep banyoda tabure üstünde yıkadım bebeğimi
balkaymak__ Aselin_annesii beş günlükten sonra hep kendim yıkadım tek başıma üstelik sezaryen olmuştum çok kolay korkulcak bişey yok
MeteYmen_Annesi İkizlerimi doğduklarından beri tek yıkıyorum ben katlanabilir küveti yatak odasına taşıyordum önceden küçükken üşümesinler diye file üstüne bir ince müsline sarıp koyuyorum korkmasın diye sonra yavaş yavaş yıkayıp sıra sıra çıkarıyordum ama şuan oturuyorlar çok zorlaştı banyomuz🙈
Aselinmomisi Bebek küveti ve filesi varsa hiç korkma benim bebeğim de 2 aylık tek başıma yıkadığım oldu zorlanmadım. Benim bebeğim banyoda yıkanıp giyinmek için diğer odaya gidince sıcaklık değişiminden huzursuz oluyor o yüzden klimalı odayı güzelce ısıtıyorum küveti ve banyo için gerekli bütün malzemeleri oraya taşıyorum bebeği fileye yatırıyorum sağına soluna döndürerek arkasını da yıkıyorum yıkadıktan sonra havluyla fileden alıyorum giydiriyorum yatırıyorum sonra küveti banyoya taşıyıp suyunu döküyorum
Nurakseki Bende doğduğundan beri tek başıma yıkıyorum. Küvet desteği var delikli böyle mutlaka bak çok büyük rahatlık o. Ben onu bulandan icat edenden Allah razı olsun diyorum 😂🙏🏻 önü arkası kolayca yıkadım hep. Şuan 9 aylığız hala onda yıkıyorum. Sanırım yürüyene kadar devam
Lalinn File alın,50 tl verip aldığım file hayatımı kurtardı hoş bu aralar 6 aylık oldu yüzüstü çevirince ayakları ile kendini öne atıyor zorlaştı ama yinede kurtarıcı,şunu da diyeyim bebek büyüdükçe zorlaşıyor banyo küçükken daha kolay
BusUgUr Aselin_annesii 2.ayından itibaren tek yıkıyorum. Ne banyo kuveti ne kovası ile uğraşıyorum. Giriyorum duşa kabinin içine alıyorum kucağıma musluğu da açıyorum evire çevire bir kolumla güzelce yıkıyorum. Sonra kova kaldır kuvet kaldır onunla uğraşmıyorum. Şimdi 17 aylık oldu. 7. Ayından beri de dikiliyor. Öyle yıkıyorum. Daha kolay oldu bana bu yöntem.
_mommmy Duşta bir taburemiz var üstüne oturup oğlumu da kucağıma alıp bi ön bi arka yıkayıp çıkıyorum o sırada saçlarımı yıkayamiyorum ama benimde vücudum yıkanmış oluyor. Sizde öyle yapabilirsiniz oturup tabureye dizinize yatırıp yıkayabilirsiniz