İlk uçak deneyimlerinde 4 aylıktılar biri babasının kucağında diğeri benim kucağımda çok ağlayan bendeydi ama uyku saatleri olduğu İcin pış pış yaparak uyuttum yani biraz uyku zaatlerine denk getirmeniz önemli zaten yolculuk boyunca hiç uyanmadılar emzik ve mama yedirdim iniş ve kalkışta basınçtan etkilenmemesi için oda etkili oldu bu şekildeydi:))