Arkadaşlar 8 aylık bebegim var sürekli üzerini acıyor ne yapacağımı bilemiyorum yorganı köşeye sıkıştiriyorum sürekli uyanıyorum ki üzeri açık ve vücudu buza kesmiş üstelik hasta da şuan resmen uyumuyorum beyefendinin üzerini örtüyorum sürekli kızlar sizce ne yapmalıyım uyku tulumunu da giydirmek istemiyorum başka ne yapabilirim acil fikrinize ihtiyacim var!