5 aydır ilk defa bu kadar uzun süre uyumadi ilk defa böyle ağladı 😩😩🥺🥺🥺 içim gidiyor 24 saattir toplasak 2 saat anca uyumuştur ateş yok geçen hafta öksürük başlamıştı doktora götürdük bişey yok dedi serum fizyolojik yazdı burnunu açarsınız dedi sonra öksürük arttı dün de burun akıntısı başladı huzursuzluk başladı 🥺 saatin 9 olmasını bekliyorum doktora götüreceğim çok ağladı çok 😔