Erencinarinannesi canım sütün senin gayet iyi o kdr CC çıktığına göre sen emzirmeyi dene sürekli konuşarak göz teması kurarak emzir pişpişişle knus bebeğine emer ben öyle emdiriyorum bazen ağlıyor almak istemiyor ve ayağa kalkıp sakinlestryorum sonra veryorum memeyi , memeyi vermeden öncede az bişey sık o diliyle yaladigi zaman tadını alsın . Bezin ne acaba ne kullanıyorsun bizimde pisik problemimiz oldu değiştirdim ben bezini