Kızlar bebegim 20 aylık , doğdugundan beri kaynanamlar cocuk düztaban diyip duruyolar, kendi cocuk doktorumuz bir sorun olmadığını ileride olursa bir ortppediye yönlendiricegini söyledi, am tabiki bizimkiler sürekli içten içe beni yiyiyor, eşim düz tabanmış, dede de düz tabanmış, eşime demir ayakkabı giydirmişler , cocugunda giymesi lazımmış, sürekli söyleniyorlar,17 aylıkken yeni yürüyordu , bir ortopediye götürdüm laflarından dolayı, doktor da bir sorun olmadığını her bebegin düztaban dogdugunu ayagın sonrqdan şekillenecegini söyledi , ayakkabı falan giydikce düzelirmiş zamanla dert etmemem gerektigini söyledi, anlattım bunlRı her doktorun anlamadığını savundular bu zaman da , evin içinde ayakkabı giydir demeye basladılar, yine kırmadım vicconun ev ayakkabısı olanını aldım ortopedik falan diyor, onuda beğenmediler süngermiş daha sert bi aykkabı lazımmış ayagını düzeltmek için, yani ben anlamıyorum kime nasıl inanayım 20 aylık cocuga dogdugundan beri düztaban diyolar, simdi yine götür baska drye diye yiyiyorlar beni, sizce ne yapmalıyım allah askına fikir verin doktorlrın dediklerini anlatıyorum anlamıyolar , cocugunda düztaban cıkan var mı ne zaman nasıl anlasılır yoksa gerçekten her cocugun düztaban sonradan mı geçiyor ?