Guneselif22 Doğumdan sonra karnınız ne zaman eski haline (ya da ona yakın hale diyeyim:) döndü? Benim 3ay olacak hala şiş sanki 6aylık hamileyim.
joyfulmom Guneselif22 ben doğumdan çıkar çıkmaz eski haline gelmişti korse giyecektim güya onu da unuttum ama şuan eskisi gibi biraz kilom kalmasına rağmen karnım hiç çıkmadı
Kuzeymomss Guneselif22 benim doğumdan çıktıktan sonra dümdüzdü,zaten hamileyken de çok karnım yoktu. Ama doktorum dikişlerimi atarken karın kaslarını sıkı diktim demişti o yüzden dümdüzdü. Fakat şimdi yemekten çıktı ya nasıl gidecek bilmiyorum 🤦🏼♀️
Cerenaras14 Guneselif22 korse tayt giyin sezeryan göbeği pek gitmiyo bildiğim kadarıyla nortex tayt var ondan kullanın 💗
Guneselif22 Cerenaras14 korse aldım ama düzgün kullanamıyorum. Unutuyorum gün içinde takmayı. Etki ediyor mu gerçekten?