KahveliVera Bildiğim kadarıyla doktorlar performans(baktığı hasta) üzerinden de ekstra ücret alıyor. O yüzden kimisi rastgele giriş yapıyor. Annem diş teknisyeni, hastanede dişte çalışıyor orada da olmuş böyle performansını artırmak isteyen bir doktor giriş yapmış hemde orada çalışan başka bir teknisyenin oğlu adına sanki kanal tedavisi yapılmış gibi. Şikayet etmişti annesi. Sizde arayın sağlık bakanlığı şikayet hattını bildirin