Dildarhatun Nasıl geçirebilirim Kızlar ? Afedersiniz öğlenden beri ıkınıyor, ben de destek oluyorum. Çok az yapıyor devamını yapamadı. Nasıl rahatlatabilirim?
SareLinaM Bizde ayni durumdayiz oyle bir ikiniyorki diyorum tamam doldurdu bi açıyorum ufacik bisey ben elma ve kayisi puresiyle rahatlattim bugun kendiliginden bezini doldurdu
SareLinaM Dildarhatun Elmayi kendim rendeledim kayisiyi hipp organik püreden aldim doktorumuzun onerisiyle cok faydasini gördum
Assiye26 Dulcosoft kullanın en garanti çözüm günkurusu kayısı şokta a101 de var ama en garanti çözüm dulcosoft