Kızlar bebeğim artık pusete sığmıyor portbebeyi kullanmak zorundayım ama apartmandan aşağıya indiremiyorum bebeğim içindeyken hele hiç taşıyamıyorum asansörü yaptırmak için talep lazımmış o da yok siz nasıl yapıyosunuz nasıl taşıyorsunuz bebek içindeyken mi yoksa kucağınızdayken mi bi fikir verin lütfen ben bulamadım bi türlü 😅