Kızlar 2.sezeryanm bugn doktora gttm 6 ay oldu doğm yapalı dikişin güzl ama kararmş herhalde cildinle alakalı dedi içime kurt düştü ilkinde kırmızıydı beyazladı bunda kırmızdan siyshsı oldu bide contraxtubex kullanıyom arada o mu yaptı anlamdm başına gelen varmı normalmi?