Mrn33bhr Arkadaşlar eşim ve çocuğumla birlikte kanada ya gitme durumumuz var. Kendim hemsireyim .orda çalışmak istiyorum .kanada da yaşayan varsa ya da bilgisi olan iş olanagi nasıl .çocuğumu kreşe göndericem .bu arada dil bilmiyorum eşim de .
Sermincev Mrn33bhr ablam kanadaya taşındı geçen yaz. Çok memnun. İş olanaklarını bilmiyorum ama hayat çok kolaymış. Bizde gideceğiz inşallah 7-8aya🙏🏻🥰
biranneebirbeek11 Mrn33bhr yaşam standartları herkesin hayalini karşılayabilecek düzeyde olan mükemmel bir Ülke. Fırsatım olsa yaşamak istedigim tek ülke , tebrik ederim 🎉😊
Mrn33bhr Sermincev öncelikle teşekkür ederim dönüş yaptığınız için. Peki bilgi verebilir misiniz. Dil de bilmiyoruz.hemsirwyim orda caliamak istiyorum . Eşim ne iş yapacak belli değil.nasil memnunlar bilgi verebilir misin
Mrn33bhr biranneebirbeek11 korkuyorum açıkçası bizi ne beklediğini bilmiyorum dil bilmiyoruz çocuğum daha altı aylık.nasil olacak bilmiyorum .eşim oeda ne iş yapacak geçinme durumu nasıl pahalı mı herşey . Hemsirelerin çalışma zamanları nasıl. Yani kafamda deli sorular ☺️
Sermincev Mrn33bhr ablam bir senede ev ve araba aldı. Arabası da tesla😁 market çok ucuzmuş. Aylık 3 kişinin yiyeceği tutar etinden sütüne kadar 300cad tutuyormuş. Dil olayını bilmiyorum ama mesela biz de çalışmaya gideceğiz benim küçük bebeğim olduğu için bilmeme gerek yok şuanlık ama eşimin öğrenmesi gerekiyor mesela. Dil bilmeden alıyorlar mı bilmiyorum 🤷🏼♀️ ablam vancouver da yaşıyor bu arada
biranneebirbeek11 Mrn33bhr Türkiye’de diken üstünde yaşamak çok daha zor baksanıza saniyede zam, maddi manevi baskı.. Kanada çok gelişmiş Ülkelerde başı çeker bebeğiniz çok küçük orda büyüme fırsatı olcak çok şanslı, keyfinize bakın güzel günler sizi bekliyo bence 😊
Wolverine Mrn33bhr Peki nasıl gidiyorsunuz? Birinin aracılığıyla mi? Gidin gerçekten insana değer veren ülkelerden biri, her şey güzel olsun dilerim
Mrn33bhr Wolverine birinin aracılığıyla gidceegiz. Allah’ın herkesin gönlüne göre versin. Yani bı yandan istiyorum gitmeyi bir yandan korkuyorum .bakalım nasıl olacak ☺️
RuzgarMommys Gitmenize sevindim açıkçası Ama dil hiç bilmeden nasıl çalışacaksınız nasıl gidebilceksiniz bunu anlamadım
Wolverine RuzgarMommys az kaldı ben gidersem seni de götüreyim 😂 benden önce sen gidersen sen de beni götür