Mferideb Arkadaşlar 52. Günümdeyim normal doğum yaptım kanamam hala devam ediyor 40 kontrolümde doktorum normal ama 10 günden uzun sürerse gel dedi var mı benim gibi bu durumu yaşıyan? Akıntı gibi pıhtı kırmızı renk ve sulu kan eşliğinde 🩸
Busra2326 Mferideb hiç kesilmeden mi 52 gündür böyle ? Bende normal yaptım 40. Gün bitti benim sonra 5 gün hiç gelmedi 45. Gün tekrar geldi dolu dolu hatta regl sandım 5 gün falan geldi sonra kesildi bir daha 8. Ayda regl olmuştum😀
Fgnc1307_ Mferideb benimki elli günden fazla sürmüştü hatta bende et parçası gibi şeylerde düşmüştü sezeryan doğum yaptım bu arada
Satiyeakinci Mferideb bende 50 gunlugun full kanamam oldu. Suanda kahverengi akintiya döndü. Doktorum normal dedi 2 aya kadar surebilirmis
Mferideb Busra2326 evet hiç kesilmeden 25. Günlerimde baya bi azalmıştı sonra birden parça parça et gelmeye başladı ilk zamanlarda olduğu gibi suan yine normale döndü ne zaman biticek merakla bekliyorum
Satiyeakinci Mferideb doktorum vajinadan ve agiz yoluyla iki tane hap verdi rahim kanamasinin kesilmesi icin bana
Levozge Satiyeakinci kanamanin fazlasi da dert azı da, bende de olmadığı için rahmini kürtajla temizleyeceğiz dediler🤦🏻♀️ doktor doktor gezdim, bir dr ilaç verdi onu deniyorum şimdi 🤷♀️ hepimize geçmiş olsun.
Mferideb Levozge yaa çok geçmiş olsun insanın başına gelmeden bilmiyor gerçekten sizden duydum ilk defa böyle bişey
Levozge Mferideb ben de ilk defa karşılaştım ama sezaryan doğumlarda olabiliyormuş. İnşallah kendiliginden atar pıhtı, tekrar operasyon yoksa🤦🏻♀️
Momspars Bende de aynı durum var. Normal doğum yaptım 20. Günde falan kesilmişti şimdi 50. Gündeyim aşırı kanama olmaya başladı . Küçük küçük parça düşüyor arada