Merhabalar bebeğim 2 aylık 4 gündür yeşil kaka yapıyor neden olur bilgisi olanlar paylaşabilir mi çok araştırdım hep farklı şeyler yazıyor perşembe günü aşımız var doktorumuza danışacağım ama kafam çok karıştı normal yazıyor çoğunlukla. Başına böyle birşey gelen var mı ???