Mrymtny Oğlumun idrar kültüründe üreme çıktı hastaneye yatış yapıldı kaçtır deneme yapıyor lar bir türlü damar yolu bulamadılar. Çocuk ağlaya ağlaya bi hal oldu yok mu bunun basit bir yöntemi 😥
Janss Mrymtny Yenidoğan hemşireleri daha denetimli oldukları in biraz daha kolay olabiliyor onlarla ama bebeklerin damarları çok ince olduğundan maalesef zor olabiliyor 😞
[silindi] Mrymtny Hemşireyim bulunmayınca bulunmuyor malesef geçmiş olsun 😕 Yenidoğan hemşiresi varsa bir de o denesin onlar daha tecrübeli olurlar bi sorun isterseniz
Sariiannee Mrymtny Tecrübesizdir.Ben oğluma özel hastanede doğum yaptım ve kanını doktor kendi aldı ve bir kerede buldu.Sonra eve geldik ve kontrollere başka hastaneye gittik ama hemşireler bulamadı 🤷♀️
Habibe08 Tecrubeli insan iste biz yogun bakimda yattik 10 gun ordakiler cat diye buluyodu servistekiler surekli yapmadigi icin bulamiyolar oyle olunca bazen acilden cagiriyolar hemsire bulurlar merak etme o kadar cok acilcak yer varki ben sahit oldum oglumun elinin ustunde en az 10 tane delik oldu hergun kan almaktan kac kere hemde idrar yolunu bizde gecirdik zor valla 10 gun yatmistik biz ama uremeye veya tedaviye cevap vermesine gore suresi degisiyo insallah biran once duzelir yavrunuz rabbim sifa versin
Berfe Mrymtny ben hemşireyim kadın Doğum ve yenidoğan servisinde maalesef bazen olmayınca olmuyor damar yapıları çok ince ve kaygan oluyor bebeklerin allah yardımcınız olsun