Aselnghnn edsn1 tesekkur ederm canim oda guzel marka ama iste fiyatlar cok asiri yukselmis ki zatn daha alamazsam dahada yukselickler zatb
edsn1 Aselnghnn 2.el uygulamalarından da bakabilirsiniz bebeği sevmeyen ya da kullanamayan anneler satıyor temiz ürün bulursunuz bence aklınızda olsun
Beraninannesii Aselnghnn Bence çok özelliği olmayan sade park yatak bakabilirsiniz hatta baktım ben şimdi e bebekte baby plus var 999₺ çok uygun . Oda yapma niyetinizde var anladığım kadarıyla bence bu iş görür. 2.ci el almaktansa.
Aselnghnn Beraninannesii ewet canim bos odam var biraz daha buyuyunce istiyorum suan beni iki uc sene idare etsin diye cunki yer yata olunca yatak odasinda cok kotu gozukuyor birde ew
asiltonunmommysi Aselnghnn 7 aylık odasını ayırana kadar kullandım ben. Yerim olsa yataktan kendi başına inmeyi öğrenene kadar kullanırdım yürümeyi öğrenene kadar falan.
biraslanmiyavdedi Doğduğundan beri kullanıyoruz, bebeğim 20 aylık. En az 1 sene daha kullanırız diye düşünüyorum.