bhtsizbdvi bende böyleyim. Boyuma göre 54 kilo olmam gerekiyor ama ben 80 kiloydum. Çok dibe düştüm ağladım sızlandım sonra fark ettim ki bu durumu benden başkası değiştirmeyecek. Farkındayım da yolum uzun zor ama başaracağım. 80 kilodan 73 kiloya düştüm. Tabiki takviye edici çaylar vs kullanıyorum ama öncelikle bol su , spor ve azim önemli. Azimli olmaya çalışıyorum. Şuan ki halimden de memnun değilim bu yüzden en kısa sürede istediğim kiloya ulaşacağım eminim. Sende öyle yap çünkü senden başka kimse değiştiremez bu durumu. Güçlü ol ve çalışmaya başla. Sen azimli olunca kilolar uçup gidiyor