Elifki Normali nasıldır bilmiyorum ama hiç emekleyecek gibi durmuyor? Sizinkiler nedurumda? Varmı emekleyen bebişli anneler ve tavsiyeler?
Burcubaslas Elifki biz yerde önümüze telefon kumanda ıslak mendil gibi ilgisini çeken şeyleri koyarak heveslendirdik. Kendim de önünde emekledim. Bu şekilde denediniz mi bilmiyorum ama umarım faydasını görürsünüz. O da ulaşmaya çalıştı başta süründü emeklemedi kendini iterek ya da kollarıyla uzanarak almaya çalıştı bu şekilde iki hafta falan çabaladı ve anca başardı. Bizimki ilk geriye doğru gitmişti sonra ileriye emekledi🙏🏻🧿☺️ İnş faydasını görürsünüz ama her bebeğin farklı oluyor. Kimisi emeklemeden yürüyormuş çok fazla düşünmeyin hayırlısı olur
snowflake Elifki emekleme den yürür inşallah emekleme isteği varmı peki benim kızım da bu aylardaydi galiba emeklediginde zaten hemen de arkasından yürüdü 😇
Momylion Elifki 10 buçuk aylık olduk 9-9 buçuk aylıkken kolları üzerinde sürünmeye başladı o şekilde gidiyor hala tam emekleme yok 😂 her bebek emeklemeyebilir belki direk yürüyecektir zaten emeklemek bir gelisim kriteri değil ama teşvik edebilirsiniz tabi ☺️ sanırım emekleme olunca daha sağlam oluyor yürüdükten sonra ☺️
Bsranne Elifki Benim bebeğimde yüzüstü durduğunda ağlayan bir bebekti.Fakat bi gitme hevesi de vardı gidemeyince iyice sinirleniyordu.8 buçuk aylıkken bir gün yatarken oturmayı öğrendi ertesi gün emeklemeye başladı.15 gün sonrada tutunup kalkmaya başladı.Galiba her şey biranda oluyor.
Canpareem 9 buçuk aylık hiç emeklemiyor. Emekleme pozisyonunda olunca ağlıyor. Emeklemeyince enerjisini atamıyor hareketli bir bebek… Çok yoruyor beni 🥺
Zeynep-29a Elifki benim kuzumda dönme di , emeklemiyorda , kontrole götürürdüm herşeyi normal dedi , her bebek Farklı dedi , bazı bebekler emeklemeden yürür dedi
Ferda- Benim bebeğim daha küçük ama kendimden örnek vermek istedim . 11 aylık emekleyip 12.ayda yürümüşüm. Yani geç olsun güç olmasın Allah izin verdiğinde çok da güzel yürür sıkma canını
Kplnnn 8 ay 24 günlüktü emekledi. Dediğiniz gibi doğduğundan beri asla yüzüstü durmayı sevmezdi bigün kapı çaldı kargo geldi bu eşşek de babası geldi sandı bi emekledi şimdi durmuyor 1 yaşına girecek😁 emekleme gelişim basamağı değildir rahat olun hiç emeklemeyedebilir
ikikizannesi Elifki oglum gec dondu hic emeklemedi tam 9 ay 15 gunlukken emeklemeyi bilmiyorken yurudu yurudukten sonra emekledi sadece yerde surunuyordu popoyu kaldirmiyor emekleme pozisyonu hic almiyordu dr sordum hatta normal dedi evde ben emekledim gorsun diye yok yurur belki siizinde takilmayin vakti var demekki
ipekli Elifki 8 aylıkken dönmeye başladı, 12 aylıkken emekledi 17 aylıkken yürüdü bunun bir standardı yok. Benim kızım 40 haftayı da doldurmuştu acil sezeryan oldum yoksa bence 42 de filan doğardi, aceleci değil. Yapısı bu , kendimden biliyorum. 🤗
Ygzpri Elifki merhaba benim bebeğimde 10.5 aylık oldu hala emeklemiyor 😂 ama yürüyor yürünmeye başladı
Tbmbdb Elifki benim kızım da öyle asla bir çabası yok yüz üstü de durmayı hiç sevmiyor 8 ay 10 günlük