Biz erzurumda yaşıyoruz bulunduğumuz yerde doğalgaz olmadığı için soba ile ısınıyoruz o nedenle sabahları yatak odamız 13 derece civarı oluyor genelde. dışarısı bu aralar -10 derece biz 2.5 tog olanı kısakollu zıbın ile kullanıyoruz yün yorganı hafifçe üzerine örtmemiz yeterli oluyor ısı 19 lara çıkınca içinde terliyor ona göre tercih edin.