Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var burnu çok tıkalı hem tıkalı hem akıyor hafif hafif öksürüyor serum fizyolojikle hem yıkıyorum hem damlatıyorum ama yine de açılmıyor ne yapabilirim uyuyamıyor nefes alması zorlaşıyor acillere götürmeyi hiç istemiyorum çok daha fazlasını kapar