miniklerinannesiiiii Hanımlar merhaba. Bebişlerin gelişimini ataklarını takip ettiğiniz uygulamalar var mı önerebilir misiniz
Belizdeniz Aysenurrrt dogması gerek haftayı nasıl hesaplıyorsunuz benim bi türlü kafam basmadı rica etsem bizi mi hesaplar mısınız 28 temmuzda 38+1 de doğdu