Arkadaşlar ya benim sağ göğsüm soldan daha büyük emzirirken öyle oldu yani mastit olduğumda genelde sağ göğsüm olur yani ağrılı sertlik vs ama bu kez sertlik var ağrı yok göğsümün ust tarafinda bi şişlik yani bi kitle gelmiyor elime sert baya göğsüm lahana koydum sagiyorum filan ama anlamadım neden böyle oldu