diyarenis merhaba, sağlıkla kucağınıza alın öncelikle. Hayırlı, sağlıklı evlat olsun inşallah.🫶
Babynest bence gereksiz. Reflü yatağı daha kullanışlı oluyor.
Kıyafet konusunda 0-1 ay ben çok almamıştım, 3785 kg doğmuştu, 1 ay giydi 0-1 kıyafetleri, hatta belki daha az. Daha sonrasında 3-6 ay ve üzeri giydi. Dar giydirmek istemiyordum zaten, büyük olsa da bileğini paçasını kıvırdım rahatça giydirdim hep.
Şapka hiç kullanmadım,
Eldiven almadım, çoraplar işimi gördü, ellerine çorap takıyordum heheh. 🙈 Kısa süre kullandım bu şekilde de gerçi, daha sonrasında hiç takmadım.
Hastane çantası için organizer almasanız da kese alın derim, çok karışıyor çünkü o telaşede çantanın içi, bazen aradığınızı bulamıyorsunuz. Kese kolaylık sağlayacaktır.
Puset gerekli, hastaneden çıkarken özellikle pusete koymamızı istediler hatta. İlk 5 ay puset kullandık, sonrasında kabin boy bebek arabasına geçtik, tam yatar pozisyonlu. Travel bebek arabası pişmanlıktır, bunu da belirteyim dedim.🥲
Termos ilk aylarda eğer mama kullanmayacaksanız gereksiz ama sonrası için gerekebiliyor. İndirimde bulursanız bir tane edinin derim, zararı olmaz.
Kaşık gereksiz, sprey başlıklı oluyor zaten vitaminler.
Tecrübelerim bu şekilde.☺️