elvintosbaby Bebeğim antibiyotik kullanıyordu bugün gece bitti 1 yaşında şu an sağlık ocağı aradı aşı için çağırdılar belli bir süre geçmesi gerekiyor mu acaba bilen var mı
yumurtam elvintosbaby bildiğim kadarıyla eğer bebeğiniz iyileştiyse süre geçmesine gerek yok.Antibiyotikten ziyade aktif enfeksiyon yani hastalık varken aşı genellikle yapılmaz, yapılmamalı mümkünse. Yine doktorunuza sorarsınız yarın, şifa olsun 🌺