Ugggg Bebekoglumata ac/tok diye bişey olsa mutlaka söylerdi ebe hic bi asida öyle bişey söylemedi.bazi bebeklerde ateş olmuyor sadece huysuzluk oluyor .ben her ihtimale karşı calpol almıştım .
alinamm Bebekoglumata biz de olucaz aşı 2 haftamız var bu 2.ay aşısının tekrarı 2.kürleri 2.ay nasılsa şimdi de aynısı olur diye düşünüyorum ben calpol vermiştim saat başı uyanmıştım kuzum
Kzbnnzmkrm Bebekoglumata bize ateşte yaptı huysuzluk da yaptı valla ebe önceden surup verme aşının etkisini azaltıyor demişti
Minikprenseees Kzbnnzmkrm ben bunu özellikle dr a sordum verebilirsin dedi 2.ay baya ağır geçmişti 4.ayda verdim daha hafif geçti 2.ayda koldan olan aşının etkisi de vardı ama aşılar hep ateşli geçiyor kızımın veriyorum o yüzden ama sonrasında 38 olmazsa vermiyorum
Yalin Bebekoglumata bizde sıkıntı olmadı. Olabilir de olmayabilir de. En fazla bi küçük ateş ve huzursuzluk olur 38 i görürsen calpol ve ılık duşla halledersin. Hiç endişelenme, kendini olumsuza şartlandırma dilerim kolay atlatın