Kızlar yarın diyete başlıyorum emziren anneyim 4 aylık olduk uzman desteği ile tabi ki yapicam benim gibi diyette olanlar varsa hergun buraya destek olmak amaçlı biseyler yazalım her salıdan tartı sonucumuzu post açıp yazalım bireysel başaramıyoz belki böyle basaririz😁 yarın takılıp kilomu paylasicam