Güzel annelerrr size Bir sorum varr.. bugün doğum günümdü 26 su yani.. bisiye çok üzüldüm çok ağladım.. gogsum sertti kızım emdi v uyuduuu sonra sağmak istedim bazen 90 bazeen 60 CC çıkıyordu.. ve inanılmaz bı şekilde on dakkada üç beş damla geldi 30 CC bile olmadı.. üzüntüden sütun kesilir derlerdiler de inanmazdım başıma geldi.. şuan şerbet yaptm sıcak onu içtim.. başka n yapabilirim?? Tekrar sütüm gelir mi ?? Mutluluk hormonu nnzaman aktive olur??? Yaşayan deneyimleyen fikri olan varsa lütfen cevap… 🥺🥺🥺🥺