Ebrulavinya ay evet yeminle aynı. Ben memeye doğru çekiyorum o kafasını geri doğru atıyo. İnşallah bir an önce düzelir eski haline geri döner. Daha ne kadar dayanabilirim bu kadar uykusuzluğa bilmiyorum. Zaten beşten altıdan önce bebe uyumuyo. Tam o uyuyo bu sefer ezan okunuyo ondan sonra eşimin gitme saati ondan sonra büyüğün okula gidişi derken benim uyku hepten haram oluyo. Gündüz yatmaya asla imkanım yok zaten. Zombi oldum iyice 🤯🤯🤯