6.5 aylık oğlum geceleri sürekli uyanıyor ve beni emerek uyumak istiyor. 1 aydır deliksiz 2 saat uyumuşlugum yok üstelik her yerim agriyarak kalkıyorum yataktan. Son kontrollerinde gelişimi gayet iyiydi ama çevremden pirinç unu, formül süt tok tutar rahat edersin gbi şeyler duyuyorum benim gbi olup bu yöntemleri uygulayan var mı aranızda ya da bana onerebilecek fikri olan var mı ?
Bu arada gece bir süre sonra beni emzik olarak kullanıyor ve 1 ay önce ek gıdaya geçtik