Kaderci Arkadaşlar adetime 7 gün varken şüpheli ilişki oldu. Adetim 6 gün gecikti bugün test yaptım negatif. Şüpheli ilişki olalı 13 gün oldu bugun geç döllenme olabilirmi? Adetim ilk defa böyle gecikti ya
ikibebedublekahve Kaderci bu ay benim de gecikti hatta başlık açmıştım 11. Günün sonunda oldum ilk defa bu kadar gecikti sanırım mevsim değişiminden olabiliyormuş testin negatifse kuzum 😅
yemedimamadoydum Kaderci geçen ay 1 ay geciktim 3 4 güne bir test yaptım 🤭🤭 eskiden negatif çıkınca agliyodm şimdi negatif çıkınca oynuyorum 😂 gerçi bu ayda gecikti ama negatif çıkıyor 🤭🤭🤭
Kaderci yemedimamadoydum cnm benim ilk defa böle gecikti ya birde şüpheli ilişki olunca ne bileyim stresmi yaptım bugün gidficem bakım doktora geç döllenme olabilirmi yada bilmiyom belkadik ağrım vardı kayboldu. Arada bel ağrısı oluyo adet olmaya yakın duygusallık oluyor ya oda var bir var bir yok
yemedimamadoydum Kaderci benimde bir ağrı oluyo bı olmuyo tam umitleniyorum regli olcm diye tık yok 😂
Kaderci ikibebedublekahve doktora gidicektim otobüs bekledim baya ve geldi aşırı doluydu yer yoktu binemedim. Bnde gitmedim. Bugün sağlık ocağına kan verdim.