İyi geceler kızlar 2,5 yasinda ( 31 aylık ) oglum var ellerinizden öper. Aksam babası işten gelince kapiyi hep o acar babaya acayip düşkün kapiyi acar acmaz aglamakli bir sekilde baba anne beni dövdü dedi şok oldum eşimde bana ters ters bakti dedim el kadar cocuk sacmalama yaparmiym öyle sey dedim. Esim soruyo nerene vurdu annen diyo yanaklarini kollarini gösteriyo bide taklidini yapiyo alnina vurmusum oda geri dogru dusmus öyle anlatiyo babasina ben şok oldum asla yapmadim öyle bisey sadece yemek yemedigi icin kızdım o kadar.. bu normal biseymi aksamdan beri kendime gelemiyorm neden böyle bisey diyo ki böyle bisey olmadigi halde. Ne yapmam gerekiyo normal bi durummu bu 😳