Merhabalar ben bu ayın 15 inde sosyal ve ekonomik destek başvurusu yaptım sonuç olumlu değerlendirildi diyor ama hala haber yok aramadılar gelmediler falan parası da yatmadı süreç nasıl ilerliyor bilen varsa yardımcı olabilir mi ne zaman yatar yada arayıp bişeymi diyorlar bilmiyorum ilk başvurum