Kızlar merhaba, benim senelerdir sinüzite var, her grip olmamda dünyayla bağlantım kesiyorum, bunun için kbb gidicem ama hastayken mi gidilmesi gerekiyor acaba? Ve buna bi çözüm bulabilen oldu mu. Başımın ağrısından artık kafamı duvarlara vurasım geliyor dayanamıyorum ağrı kesiciler bile fayda etmiyor.