Devlet Hastanesi’nde yatıştan ayrı para kazanmaz doktorlar ,burda hemşire servisi boşaltmak için size öyle demiş , özel hastane olsaydı dediğinde haklılık payı olabilirdi, hicbi doktor kendini riske atmaz ,gerekmeyen hastayı yatırıp. aksine hızlıca tedavisini verip taburcu edeyim diye dusunurler