Asyaveannesi04 merhaba br 4,5 aylık işe başlayan Asya’nın annesi de bem :) şu an kızım 9 aylık, sorum şu siz hala süt sağıp bırakıyor musunuz? Ne zaman bırakmak gerekir acaba bu konuda kararsızım, kızım ben yokken süte çok mutlu oluyormuş, mama da hiç içmedi ama süt sağmam da çok yoruyor beni 11 ay bir yaş gibi sağıp bırakmayı kesmeyi düşünüyorum 😔