Merhaba hepimizin sorunu uyku. Bebeğim 12 aylık tam. Ve doğduğundan beri asla ama asla oh uyudu hafî bende oturup tv izleyeyim ne biliyim bakım yapayım kendime ayırayım yapamıyorum. Çünkü uyumuyor 9 da bile uyusa ki bu en erken. Bırakıyorum geliyorum oturuyorum 10 dk bilemediniz 20 dk sonra ağlıyor hadi uykuya döndür döndürdüm gittim oturdum 10 dk sonra yine aynı ondan sonra benim ne dizi kalıyor be başka birşey tabi yatıp uyuyorum çok sıkıldım bu durumdan hele eve misafir varsa saatlerce çıkamıyorum odadan. Artık cidden yeter gece deseniz 1 yalında çocuk kaç kere kalkar bazen saat başı bazen 4 saat en fazla deliksiz uyuyor sonra bir uyanıyor 3 4 5 artık neyse 1 buçuk saat uyumuyor. Çıldırcam artık sinir sistemim bozuldu. Bir yardım edin lütfen