Kdrsmsgkcbs 3 aylık bebeğim var hep önce emzirir sonra altını alırdım ama öyle bebek tam doymaz dediler 😶😶
Gunes82 Kdrsmsgkcbs emzirmeden yada mama kullanıosa mama yemeden altını değiştirirseniz. Altı kuru olduğu için daha keyifli oluo.
ayazasaf Bende emzirmeden veya mamasını yedirmeden önce altını değiştiriyorum çünkü böyle hem uykuya dalabiliyor bidaha uykusu bölünmüyor hemde emzirmeden sonra ayaklarını kaldırırsam kusabiliyor çok yemişse onun önğne geçebiliyorum
Busralkalayy Bende hep Emzirmeden önce değiştiririm çünkü bazen meme de uyuya kalıyor. Ve Emzirmeden sonra değiştirdiğim de ayaklarını kaldırdığım için karnına baskı oluşuyor kusuyor hemen
Defne10 Kdrsmsgkcbs Once bezini degistiriyorum cunku emdikten sonra bacaklarini kaldirinca kusuyor.Evet emerken de kaka yapiyor genelde ama 2saat kaka dursa bir sey olmaz diye dusunuyorum.Pisik kremi de kullaniyorum zaten surekli
MrvATA Ben ilk önce emziriyorum yoksa evde teksem bez değiştikten sonra bezi atıp elimi yıkayasıya kadar durmuyor kesinlikle ve değişirkende ağlıyor. Emdikten sonra biraz bekliyorum çünkü hemen açarsam açınca çişini yapıyor bu sefer üst baş değişirken ayrı bi çile oluyor. Benim oğlum 5 aylık daha küçükken emdikten sonra alt değişirken kusabiliyodu ama şimdi pek olmuyo zaten kendisi fazlasıyla bacaklarını kaldırıyo 😊 Tabi çok doluysa bezi emmek için bile durmaz öyle o başka
MrvATA Ben ilk önce emziriyorum yoksa evde teksem bez değiştikten sonra bezi atıp elimi yıkayasıya kadar durmuyor kesinlikle ve değişirkende ağlıyor. Emdikten sonra biraz bekliyorum çünkü hemen açarsam açınca çişini yapıyor bu sefer üst baş değişirken ayrı bi çile oluyor. Benim oğlum 5 aylık daha küçükken emdikten sonra alt değişirken kusabiliyodu ama şimdi pek olmuyo zaten kendisi fazlasıyla bacaklarını kaldırıyo 😊 Tabi çok doluysa bezi emmek için bile durmaz öyle o başka
MrvATA Ben ilk önce emziriyorum yoksa evde teksem bez değiştikten sonra bezi atıp elimi yıkayasıya kadar durmuyor kesinlikle ve değişirkende ağlıyor. Emdikten sonra biraz bekliyorum çünkü hemen açarsam açınca çişini yapıyor bu sefer üst baş değişirken ayrı bi çile oluyor. Benim oğlum 5 aylık daha küçükken emdikten sonra alt değişirken kusabiliyodu ama şimdi pek olmuyo zaten kendisi fazlasıyla bacaklarını kaldırıyo 😊 Tabi çok doluysa bezi emmek için bile durmaz öyle o başka
Doruk12 Kdrsmsgkcbs ben önce alıyorum uykuya geçişi kolay oluyo öyle yapınca 🙏 hem de emzirme daha verimli geçiyo.
Doruk12 Kdrsmsgkcbs ben önce alıyorum uykuya geçişi kolay oluyo öyle yapınca 🙏 hem de emzirme daha verimli geçiyo.