Belki biberonunu sevmiyordur benim bebek normalde aptamil seviyor biberon tatildeyken kırıldı geçici bişey aldım onun yüzünden şimdi mamayı tamamen bıraktı eski biberona döndüm şimdi yine almıyor bence sürekli değiştirmektense tek bir şeye alıştırmak daha mantıklı birde kaşıkla yedirin alıyor mu diye kontrol edin