PinarAren ikizmom_ yok hayır yapmadım e devlette gördüm verilen yardım kartına yatmış PTT nin. Aile destek parası çektiğimiz
tombikdonerkankasiiskender Selin1234 herkese ayın 7 sinde yattı zaten ama bu hafta cumaya kadar bir daha verilecek
tombikdonerkankasiiskender Selin1234 aile destek ödemesi için mi öyle dediler ? Kapıya gelenler ulusal hane ziyareti yardımı için başvuru yapıyolar sizin adınıza
PinarAren iki_prens_annesi yani mantıken bakınca evet ayda iki oluyor ama bence aslında olması gereken hangi ayın parasiysa o ay içinde alınmalı. Doğru olanı yapmışlar
ikizmom_ PinarAren herkese mi yatıyorum acaba aile desteği alan ben baktım görünmüyor ne zaman yatti sizin
PinarAren ikizmom_ yok okuduklarima göre herkese yatmamış. Bence sosyal yardımlaşmada dosyası olanlara falan yattı. Ya da kafalarına göre. Hiç bir fikrim yok. 8 Kasım da yattı benimki
kuzeyyildizi_ Mucizemxx Gizemerva PinarAren ikizmom_ @iki_prens_annesi KİZLAR SİMDİ BAKTİM PARA YATMİS AMA İLK ODEME GUNUNDE CEKİLEBİLİR DİYOR İLK ODEME GUNU OLARAKTA 29 ARALİK YAZİYOR BENİMKİNDE MİKTARDA ARTMA OLMAMİS ,HEDİYE DEDİKLERİ ERKEN VERMELERİ BENCE
Mucizemxx PinarAren ulusal hane yardımı e devletinizde ne olarak yatmış acaba yani ne yazıyordu yardım kısmında
Gizemerva Ben tamı tamına 15 defa başvurdum sonunda geçen ay kabul edilmiş ama daha birşey yatmadı inşallah bu ay yatar
PinarAren kuzeyyildizi_ sizin hangi para yatmış aile destek mi? Bende şimdi girdim bende hala ödeme çekildi diyor. Henüz ödemeniz hazırdır aşamasına geçmemiş
Fthnf_ Bilgisi olan cevaplarsa harika olur kızlar, elektrik fatura desteği çıktı ve fatura otomatik ödeme talimatında. Bu durumda nasıl destekten yararlanacagiz? Talimatı önemsemeden pttye gidip ödeme yaparsam talimatla tekrar çeker mi acaba :/
zeynepasyammm Fthnf_ evet canım bizim de öyleydi otomatik talimattan çıkartman lazım pttden faturayla ödeniyor
Fthnf_ zeynepasyammm çok teşekkürler, peki bu elektrik desteği her ay mı oluyor? Doğalgaz için yılda 2 demişlerdi sanki
zeynepasyammm Fthnf_ doğalgazım yok bilmiyorum elektrik ben 3 aydır alıyorum temmuz sonmus bana 190 TL çıktı yani fatura tutarım ne ise 190 TL assagisini ödüyorum