Kızlar oğlumun testislerinden bırı buyuk doktor su kıstı var 1 yasına kadar gecmezse fıtık olur cerrahı mudahale gerekebılır dedı.sünnet ettırmeyı dusundugumuzu soyledık baktı uygun dedı.ama bısey olur yada olmaz demedı.yarın arıcam konuscam da once sıze sorım tecrubelı anneler.bebeğin testisine iğne yapıolarmıs sert iğne yapıolarmıs su kisti patlarmı nasıl olur? Korkularım var zaten.eşim az once arkadasına sordı devlette yaptırmışlar (ben ozel ıstıyorum) adam dıo ki sert iğne darbelerı yapıolar..ondan korkmayın dıo.nasıl korkmayım ya şakamısn abi😢 zaten su kıstı var onun rıskı olurmu onuda dusundum bıraz korktkm.bu kıst olayı basına gelıp sunnet ettıren varmı?