negd oğluşum 1 yaş 5 günlük 💙 sabah uyanıyoruz bez değiştirme vitaminler tuvalet el yüz yıkama vs rutinler, evi topluyorum ben peşimde dolaşıyor o sırada muhabbet ediyorum onunla, kahvaltıyı üst katta kayınvalidemlerde yediğimiz için saat 10a kadar falan oyalanıyoruz evde. Kahvaltıdan sonra kısa bir süre oluyor ilk uyku için, o sırada babannede oluyoruz kendi kendine oynuyor etrafı karıştırıyor zaten hiç birşey yapmasa bile sürekli bi sağa bi sola yürür komik komik 😅 sonra ilk uykuya yatıyoruz kalkınca oyuncaklarla biraz vakit geçirip çorba saati gelince çorba içiriyorum, evde kaydırak var biraz ondan kayıyoruz oyuncaklarla oynuyoruz karıştırmak istediği yerlere beni götürüp oraları karıştırıyor falan zaten ikinci uyku saati geliyor uyanınca yoğurt yiyor ara öğün niyetine, duruma göre değişiyor, camdan bakıyoruz kuş var tavuk var kedi köpek var gibi gibi seslerini taklit ediyorum, babasının vardiyasına göre babası işten gelince onunla biraz kudururlar 😅 akşam yemeği yeriz, sonra oyuncaklarla kitaplarla kaydırakla falan vakit geçiririz duş alınacaksa duş aldırırım sonra 9da gece uykusuna yatar ☺️ genel olarak böyle tabi çok değişik geçen günlerimiz de oluyor ama sıklıkla bu şekilde ☺️