Kızlar 1 yaş mama kullanan varmı?Ne kullanıyorsunuz? conformil kullanıyordum ama 2 numarası 1 yaşa kadardı artık 3 numara yok .Sadece pınar devam sütü veriyorum uykuya dalarken ama gaz yapıyor . conformil içerken gaz hiç olmazdı sizce 2 numaraya devam mı ediyim yoksa başka gaz yapmayan mama mı alsam