2 ay 2 günlük bir kızım var, son 4-5 gündür o kadar huzursuz ki, sürekli gaz sancısı çekiyor. Sabahları ıkınarak uyanıyor, gün içinde uyumadığı her dakika ıkınıyor ağlıyor. 4-5 günde bir sıvı kaka yapıyor ama sıvı kaka nasıl 4-5 günde bir yapılır ve sıvı kakayı yapmak için neden ıkınır çocuk anlam veremiyorum. Sap simplex kullanıyordum 3 kez 8 damla, doktor 4 kez 15 damlaya çıkardı. Biogaia kullanıyorum birde ama sanki hiç etki etmiyor hiç biri. Bem rezene içiyorum. Mercimek gibi baklagilleri, lahana türevi şeyleri tüketmiyorum. Hamileliğimin başından beri ağzıma bir damla gazlı içecek sürmedim. Arada bir sütlü kahve içiyorum onuda laktozsuz sütle yapıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım çocuk kıvranıyor gazdan 🙁 Şuan koydum ayağıma öyle sallıyorum sakinleştirebilmek için… Allah aşkına biri bana günün birinde bunun biteceğini söylesin, psikolojim alt üst oldu artık 🥺