Kizlar iyi akşamlar 6 buçuk aylık kızım var dün sabah ilk defa yumurta sarısı verdim bu sabah ilk sol gözünde çapak oldu akşama doğru uyudu uyandı sağ gözünde de başladı yani anlamadım alerji yapmış olabilir mi sol gözünun içi sanki biraz kızarık çapak dışında hiç biseyi yok çok şükür yoksa hastalık mı geliyo? :(