FatmaKk Merhabalar evolviadan memnunmusuz şuan hipp kullanıyorum birde mama kapağı açıldıktan sonra kaç ay içinde bitmeli üstünde 1 ay yazıyor ancak eczane yapış yapış olana kadar kullanın diyor
Ebrulavinya FatmaKk ben kullanıyorum çok çok memnunum açıldıktan sonra hemen hemen bütün mamalar 4 hafta içinde yani bir ay içinde kullanın der zaten bir ayda bitiyor ki mama