2.5 aylık bebeğim özellikle gündüz olmak üzere gece uykusuna da bir türlü dalamıyor. Emziğini atıyor, kollarını hareket ettiriyor, kendini uyandırıyor. Kundak kabul etmiyor, yapınca kollarını hareket ettiremediği için uyanıyor bu sefer. Var mı bunun çaresi? Atak döneminde de değiliz halbuki. Atak döneminde ne olucak halimiz allah bilir….🥲